Torsdag aften var FC Helsingørs sponsorer, investorer og samarbejdspartnere inviteret til eksklusivt netværksmøde i Businessloungen på Helsingør Stadion.
Scenen var sat og sportsredaktør, Andreas Meyerhofer, fra Helsingør Dagblad var inviteret forbi til en åben snak med direktør Bo Bay Hougaard om sæsonen, der nu går på hæld, klubbens nuværende situation og fremtiden for FC Helsingør i 2. Division.
Det var med glæde i stemmen, at Bo Bay Hougaard kunne fortælle, at FC Helsingør fortsat vil have et setup som fuldtidsbeskæftiget fodboldklub i den kommende sæson. Samtidig er ambitionen klar: at rykke hurtigt tilbage til landets næstbedste række!
Før de fremmødte fik lov til at smage på de eksklusive gin, blev ordet givet videre til FC Helsingørs Guldpartner, Servicefirmaet Renell, som fra på mandag er med i dette års SuperDysten, der har til formål at samle penge ind til udsatte og sygdomsramte børn via CoolUnite Fonden.
Renell er én blandt otte virksomheder, som de næste to uger konkurrerer om at indsamle flest penge til det gode formål.
FC Helsingør er glade over at have så stærke og engagerede partnere med på holdet og vil selvfølgelig gøre alt for at Renell vinder dette års SuperDysten!
Herefter var det endelig blevet tid til aftenens højdepunkt!
Helsingør Spritfabrik havde i aftenens anledning taget et stort udvalg af lækre smagsprøver med på forskellige eksklusive gin, alle med en speciel forhistorie. Der blev smagt, spurgt interesant ind til destillering og forhold, og ved aftenens afslutning endte flere af flaskerne i hænderne på klubbens partnere inden de forlod Helsingør Stadion.
Tak til alle de fremmødte for endnu en vellykket netværksaften hos FC Helsingør!